Opinie o Nas
Reklamacje i gwarancja

[REKLAMACJE I GWARANCJA]

 

  1. Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Konsumentowi Towaru bez wad.

  2. Sprzedający odpowiada wobec Kupującego, będącego Konsumentem, za wady Towaru zakupionego przez tego Kupującego, w zakresie i na warunkach określonych ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121 z późn. zm.).

  3. W przypadku gdy Kupujący nie jest Konsumentem, strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego.

  4. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres sklep@poerfektlazienka.pl lub pisemnie na adres Sprzedającego.

  5. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

  6. Sprzedający nie jest producentem Towarów.

  7. Towary mogą posiadać gwarancję producenta lub importera. Warunki realizacji uprawnień z gwarancji są każdorazowo określone w karcie gwarancyjnej dołączonej do danego Towaru oraz na stronie www.perfektlazienka.pl w karcie Towaru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl