Promocje
DEANTE RINGO bateria natryskowa Termostatyczna BOR04BT
DEANTE RINGO bateria natryskowa Termostatyczna BOR04BT
204,00 zł 196,43 zł 165,85 zł 159,70 zł
szt.
Produkt dnia
UFESA Siemens ogrzewacz wody Multihydro DH1UF18
UFESA Siemens ogrzewacz wody Multihydro DH1UF18
540,00 zł 439,02 zł
szt.
Producenci
Kontakt


tel.: 693 656 561

sklep@perfektlazienka.pl

Regulamin od 25.12.2014

Regulamin sklepu internetowego Perfekt-lazienka.pl

zwany dalej Regulaminem

 

§1

[DEFINICJE]

 

  1. Sklep internetowy – serwis internetowy znajdujący się pod adresem www.perfekt-lazienka.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może m. in. składać Zamówienia.
  2. Sprzedający – Perfekt - Bud spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gostyniu, ul. Nowe wrota 12, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 405617, NIP 696-187-57-60, REGON 301996446; klienci mogą kontaktować się ze Sprzedającym pod adresem mailowym sklep@perfekt-lazienka.pl lub telefonicznie pod numerem 693-656-561.
  3. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która składa Zamówienie w Sklepie internetowym.
  4. Zamówienie – złożenie przez Kupującego oferty zakupu na Towar.
  5. Koszty transportu – rozumie się przez to opłaty za dostawę towarów widoczne w trakcie składania zamówienia; opis kosztów transportu znajduje się również na stronie www.perfekt-lazienka.pl w zakładce Koszty dostaw.
  6. Towar – produkt prezentowany w Sklepie internetowym.
  7. Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  9. Punkty odbioru – punkty odbioru osobistego, w których Kupujący może osobiście odebrać zamówiony towar, po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedającym terminu odbioru (mailowo lub telefonicznie):
    1. PO nr 1, ul. Nowe Wrota 12, 63-800 Gostyń (Magazyn Główny);
    2. PO nr 2, ul. Szubianki 17, 63-200 Jarocin;
    3. PO nr 3, ul. Fabryczna 6, 64-100 Leszno;
    4. PO nr 4, ul. Poznańska 22, 66-300 Międzyrzecz;
    5. PO nr 7, ul. Bukowska 8, 62-081 Wysogotowo;
    6. PO nr 8, ul. Armii Krajowej 7, 63-900 Rawicz;
    7. PO nr 9, ul. Rolna 1, 63-100 Śrem;
    8. PO nr 10, ul. Witosa 24, 63-000 Środa Wlkp;
    9. PO nr 11, ul. Bydgoska 63, 73-110 Stargard;
    10. PO nr 12, ul. Słowackiego 4, 66-200 Świebodzin;
    11. PO nr 15, ul. Dworcowa 13a, 64-200 Wolsztyn;
    12. PO nr 16, ul. Kościuszki 14a, 62-300 Września;
    13. PO nr 17, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 67-400 Wschowa;

 

§2

[ZŁOŻENIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA]

 

  1. Złożenie zamówienia i zawarcie umowy sprzedaży jest możliwe:
    1. po dokonaniu przez Kupującego rejestracji i zalogowaniu się w Sklepie internetowym;
    2. po wypełnieniu formularza zamówienia, bez rejestracji Kupującego w Sklepie internetowym;
    3. po skontaktowaniu się telefonicznie ze Sprzedającym pod numerem telefonu 693-656-561 w dni robocze pomiędzy godziną 7.00 a 19.00;
    4. po wysłaniu e-maila na adres sklep@perfektlazienka.pl z treścią zamówienia.
  2. W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Kupujący powinien posiadać:
    1. przeglądarkę internetową:

                                                     i.      Internet Explorer 8 lub nowszy

                                                    ii.      Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej

    1. włączoną obsługę Java Script
    2. system operacyjny Windows XP/Vista/WIN7/WIN8/Linux
  1. Poprzez dokonanie rejestracji Kupujący otrzymuje możliwość weryfikacji statusu realizacji zamówienia oraz przeglądania historii zakupów.
  2. Zamówienie składane jest poprzez dodanie Towarów do koszyka, a następnie wybranie opcji ”Potwierdzam zakup”.
  3. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem Sklepu internetowego przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 17.00, a także w dni nie będące dniami roboczymi, rozpatrywane będą od godziny 7.30 następnego dnia roboczego.
  4. Niezwłocznie po złożeniu przez Kupującego Zamówienia, na podany przez niego adres e-mail, zostanie przesłana wiadomość zwrotna potwierdzająca złożenie Zamówienia – z tą chwilą nie dochodzi jeszcze do zawarcia umowy sprzedaży. W celu przyspieszenia realizacji Zamówienia Kupujący powinien potwierdzić Zamówienie poprzez link umieszczony w otrzymanej wiadomości e-mail. W przypadku braku takiego potwierdzenia, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym telefonicznie w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia, w celu jego potwierdzenia.
  5. Złożone Zamówienie, w tym zaproponowana cena, wiąże Kupującego po otrzymaniu przez niego potwierdzenia złożenia Zamówienia, o którym mowa w §2 pkt. 6 regulaminu.
  6. Po zweryfikowaniu przez Sprzedającego dostępności towaru, Kupujący zostanie poinformowany mailowo, na podany przez niego adres e-mail, o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz o przewidywanym czasie realizacji Zamówienia.
  7. Z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości, o której mowa §2 pkt. 8 Regulaminu, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży, która ma charakter umowy terminowej na czas realizacji zamówienia.
  8. W przypadku Towarów objętych promocją lub wyprzedażą, zamówienia będą realizowane według kolejności wpływania Zamówień na te Towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  9. Kupujący może wycofać Zamówienie w całości lub w części do momentu wysłania Towaru.
  10. Informacje o Towarach podane w Sklepie internetowym, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  11. Do kontaktów z Kupującym Sprzedający wykorzystywał będzie kontakt telefoniczny oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

§3

[CENY I METODY PŁATNOŚCI]

 

  1. Ceny Towarów znajdujących się w Sklepie internetowym są podawane w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów transportu, które są podane na stronie perfekt-lazienka.pl w zakładce Koszty dostaw.
  2. Kupujący ma możliwość wyboru następujących metod płatności:
    1. za pobraniem przy odbiorze;
    2. przelew na rachunek bankowy – w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy;
    3. e-Przelew w systemie Przelewy24.pl – w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy;
    4. przelew natychmiastowy w systemie Płatności Shoper – w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy;
    5. sprzedaż ratalna przez Santander Consumer Bank S.A. – po pozytywnej weryfikacji wniosku kredytowego;
    6. za pośrednictwem kart płatniczych Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
  3. W przypadku wyboru przez Kupującego formy płatności:
    1. e-Przelew w systemie Przelewy24.pl, do zamówienia zostanie doliczona opłata dodatkowa w wysokości 1,65% jego wartości tytułem prowizji dla DialCom24 sp. z o.o. w Poznaniu – właściciela serwisu Przelewy24.pl. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego, zamówienie jest przekazywane do realizacji;
    2. przelew natychmiastowy w systemie Płatności Shoper, do zamówienia zostanie doliczona opłata dodatkowa w wysokości 1,69% jego wartości tytułem prowizji dla Blue Media S.A. w Sopocie. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego, zamówienie jest przekazywane do realizacji.
    3. za pośrednictwem kart płatniczych Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, do zamówienia zostanie doliczona opłata dodatkowa w wysokości 1,69% jego wartości oraz 0,25 złotych tytułem prowizji dla Blue Media S.A. w Sopocie. Z chwilą uzyskania pozytywnej autoryzacji, zamówienie jest przekazywane do realizacji.
  4. W przypadku wyboru przez Kupującego formy przelewu na rachunek bankowy, cena za zamówiony Towar wraz kosztami transportu winna zostać uiszczona na rachunek bankowy Sprzedającego. Dane do przelewu:

Perfekt – Bud sp. z o.o.

ul. Nowe wrota 12

63-800 Gostyń

26 1090 1274 0000 0001 1804 1172 BZ WBK S.A. I o/ Kościan

Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego, zamówienie jest przekazywane do realizacji.

  1. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą Sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.
  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
  3. Do każdego realizowanego Zamówienia wystawiany jest paragon lub Faktura VAT. Faktura VAT może być dostarczona drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej, chyba, że Kupujący wyraźnie zaznaczy, iż Faktura VAT winna być dostarczona w formie papierowej.

 

§4

[DOSTAWA]

 

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod wskazany przez Kupującego adres w trakcie składania Zamówienia.
  2. Wysyłka Zamówień odbywa się w dni robocze.
  3. Zmiana adresu dostawy po złożeniu przez Kupującego Zamówienia jest możliwa przed jego wysłaniem.
  4. Towary objęte Zamówieniem dostarczane są do Kupującego za pośrednictwem firm kurierskich.
  5. Sprzedający zaleca sprawdzenie w obecności kuriera dostarczonego towaru, pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych w wyniku transportu oraz sporządzenia protokołu szkody. Brak sporządzonego protokołu szkody nie stanowi jednakże podstawy do nie rozpatrzenia reklamacji Kupującego przez Sprzedającego.
  6. Koszty transportu uzależnione są od gabarytów, wagi przesyłki oraz wybranej metody płatności.
  7. Kupujący może odebrać zamówiony Towar również osobiście w Punktach Odbioru, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru (mailowo lub telefonicznie) ze Sprzedającym oraz dokonaniu płatności za zamówiony Towar przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego zgodnie z §3 pkt 4 Regulaminu.
  8. W związku z przedpłatą za zamówiony Towar, przy odbiorze osobistym Kupujący powinien mieć ze sobą dokument ze zdjęciem, w celu dokonania jego identyfikacji przez pracownika Sprzedającego.
  9. W Punktach Odbioru istnieje możliwość sprawdzenia stanu technicznego zamówionego Towaru w obecności pracownika Sprzedającego oraz spisania protokołu odbioru.
  10. W przypadku nie odebrania zamówionego Towaru przez Kupującego w umówionym terminie, zostanie on powtórnie poinformowany (telefonicznie lub mailowo) przez Sprzedającego o możliwości odbioru Towaru w ciągu 5 dni roboczych. Towar nie odebrany w dodatkowym terminie zostanie zwrócony do Magazynu Głównego.

 

§5

[PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY]

 

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz, 827), Konsumentowi, przysługuje prawo odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni.
  2. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres Sprzedającego lub drogą mailową na adres sklep@perfekt-lazienka.pl. Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. A w przypadku gdy umowa obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy, na zasadzie wskazanej w §5 pkt 1 powyżej, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań, z wyjątkiem:
    1. dodatkowych kosztów dostawy, jeżeli dokonano wyboru innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedającego;
    2. bezpośrednich kosztów zwrotu Towaru (w szczególności opakowania i odesłania);

To, co strony wzajemnie świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

  1. Zwrot wzajemnych świadczeń, powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni.
  2. Zwrot świadczenia Konsumentowi następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu. Koszty manipulacyjne ponosi Sprzedawca. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania (w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej).
  3. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zabezpieczający przed jego uszkodzeniem w trakcie transportu. W miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami.
  4. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w wypadku:
    1. świadczenia usług, jeżeli zostały one w pełni wykonane za wyraźną zgodą Konsumenta;
    2. umów, w których cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. umów, w których przedmiotem świadczenia jest nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5. umów, w których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. umów, w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. umów, w których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli;
    8. umów, w których Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;
    9. umów, w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. umów o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    11. umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12. umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    13. umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

§6

[REKLAMACJE I GWARANCJA]

 

  1. Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Konsumentowi Towaru bez wad.
  2. Sprzedający odpowiada wobec Kupującego, będącego Konsumentem, za wady Towaru zakupionego przez tego Kupującego, w zakresie i na warunkach określonych ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121 z późn. zm.).
  3. W przypadku gdy Kupujący nie jest Konsumentem, strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego.
  4. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres sklep@perfektlazienka.pl lub pisemnie na adres Sprzedającego.
  5. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
  6. Miejscem zwrotu wadliwych Towarów jest siedziba Sprzedawcy.
  7. Sprzedający nie jest producentem Towarów.
  8. Towary mogą posiadać gwarancję producenta lub importera. Warunki realizacji uprawnień z gwarancji są każdorazowo określone w karcie gwarancyjnej dołączonej do danego Towaru oraz na stronie prefekt-lazienka.pl w karcie Towaru.

 

§7

[OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH]

 

  1. Administratorem danych osobowych Kupujących jest Sprzedający.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedającego wyłącznie na podstawie zgody Uczestnika na ich przetwarzanie oraz wyłącznie w celu realizacji Zamówienia. Zgoda Uczestnika wyrażana jest poprzez zaakceptowanie niniejszego regulaminu w trakcie składania Zamówienia.
  3. W sytuacji, gdy Kupujący dokonuje rejestracji w Sklepie internetowym, może on wyrazić zgodę na otrzymywanie od Sprzedającego informacji handlowych za pośrednictwem poczty elektronicznej. W takiej sytuacji dane osobowe Kupującego będą przetwarzane również w celach marketingowych. Powyższa zgoda udzielana jest poprzez zaznaczenie przez Kupującego odpowiedniej opcji w trakcie rejestracji.
  4. Kupujący ma prawo do wglądu do podanych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także ich usunięcia.
  5. Kupujący dokonujący Zamówienia w sklepie internetowym może wyrazić zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do: Grupa Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez Sprzedającego oraz Grupa Allegro sp. z o.o., danych osobowych Kupującego w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w sklepie internetowym. Zgoda wyrażana jest poprzez odznaczenie właściwego oświadczenia przy składaniu Zamówienia.
  6. Dane osobowe podane przez Kupującego przy składaniu Zamówienia są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002.101.926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

 

§8

[POSTANOWIENIA KOŃCOWE]

 

  1. W celu realizacji Zamówienia niezbędna jest akceptacja przez Kupującego zapisów niniejszego Regulaminu.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów mogących wyniknąć pomiędzy Sprzedającym a Konsumentem, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego (Dz.U 1964.43.296 z późn. zm.). Konsument może skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń - dodatkowe informacje znajdują się na stronie www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  3. Sprzedający informuje, iż na stronie https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL znajduje się platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich na szczeblu unijnym – ODR.
  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów mogących wyniknąć pomiędzy Sprzedającym a Kupującym nie będącym Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu dla siedziby Sprzedającego.
  5. Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedającego, nie krótszym niż 14 dni od momentu udostępnienia na stronie www.perfekt-lazienka.pl zmienionego Regulaminu. Zamówienia złożone przez Kupujących przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
  6. O zmianie Regulaminu Sprzedający powiadomi Kupujących zarejestrowanych w Sklepie internetowym za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniu udostępnienia zmienionego Regulaminu na stronie www.perfekt-lazienka.pl.
  7. Kupujący zarejestrowany w Sklepie internetowym, który nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym Sprzedającego przed wejściem w życie nowego Regulaminu. Przesłanie takiego zawiadomienia skutkuje usunięciem konta Kupującego ze Sklepu internetowego oraz ze zniszczeniem powierzonych przez niego danych osobowych.
  8. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą przepisy Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2014, poz. 121 z późn. zm.), Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002.144.1204 z późn. zm.) oraz Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002.101.926 z późn. zm.) , a w odniesieniu do Konsumentów także Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
  9. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia ...............................

 

 

Załącznik nr 1

Formularz odstąpienia od umowy

 

Perfekt-bud sp. z o.o.

ul. Nowe wrota 12

63-800 Gostyń

sklep@perfekt-lazienka.pl

 

Ja ……………………………………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/-ych rzeczy ……………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Data zawarcia umowy: …………………………………………………..

Data odbioru: …………………………………………………………………

 

Imię i nazwisko: ……………………………………………………………..

Adres: …………………………………………………………………………….

Podpis: ………………………………………………………………………….. (tylko gdy formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data: ………………………………………………………………………………

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl